Community management bij Waterprof omvat meer dan interactie; het creëert een ondersteunende omgeving waar klanten actief deelnemen, ideeën delen en samen groeien. We koesteren sterke banden door actief te luisteren, waardevolle content te bieden en interactieve evenementen te organiseren, waardoor onze klanten deel uitmaken van een inspirerende gemeenschap.
Lerende netwerken
Kennis delen is vermenigvuldigen
Heel veel kennis en ervaring is alom beschikbaar. Vaak hebben we geen weet van deze bestaande kennis of is deze niet toegankelijk. Zonde, want hierdoor wordt onze beperkte tijd en energie ook ingezet om dat wiel opnieuw uit te vinden, tijd en energie die we nodig hebben om onze transities weer een stap verder te brengen. Kortom, we hebben allemaal baat bij de kennis en ervaring die jij, wij, onze collega’s bij andere organisaties in pacht hebben. Waterprof zet daarom lerende netwerken op, een netwerk waarin we leren, experimenteren en ervaringen uitwisselen. De uitdagingen van vandaag zijn te complex om alleen te moeten doen!
Hoe versnellen we onze initiatieven. Initiatieven verrijken, toetsen van de haalbaarheid of het begeleiden van belangrijke overheidsprocedures zijn noodzakelijke voorwaarden om een initiatief van de grond af te krijgen en tot uitvoering te laten komen. Waterprof biedt een aantal ondersteunende diensten aan binnen het domein “lerende netwerken”.
Ontdek onze projecten, waaronder innovatieve klimaatwerkplaatsen en het Leer- en Ontwikkelprogramma ‘Nieuwe Warmte Nu!’ Stimuleren van duurzame oplossingen voor een betere toekomst in de watersector.